close

本住year 1唔讀書之後就會萬劫不復嘅座右銘,我開始讀書鳥。


OK. 只上了兩堂LECTURE的PHILO , 做了一個我覺得我會負分的quiz,然後昨天才知道有個short paper要星期一交。

phlio  

係啦,究竟發生咩事呢??



Chinese room, computational theory of mind, functionalism, 

 

成晚我只係Summurize chinese room argument 點樣against computational theory of mind 同 functionalism 我都未搞掂。



我收皮鳥~

 

然後我click進這個部落格想打blog時看到,

咦?

 blog01

 

 

 

 

 

面對使我手足無措的問題時,我選擇了

.

....

..

 

.

 

blog02

 

最期待拍續集的韓劇。。。

 
ORZ。。。
 
無力感啊。。。

 (汗)

  

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    lingcheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()